CK One Shock



Calvin Klein'ın unisex klasiği One'a bu ay yeni flanker'lar geldi. Bu sefer biri kadın için, biri erkek.

Ben hemen kadın için olanı konu edeceğim tabii.

Öncelikle şişesine bayıldım. Figür olarak zaten bayıldığım One şişesi süt gibi bembeyaz olmuş, üstüne de rujla Shock ismi eklenmiş. Aslında içindeki sıvı hakkındaki bütün ipuçları da burada. Yine atası gibi gençleri hedefleyecek, ama bunu daha değişik, şaşırtıcı bir yoldan yapacak.

Üst notalar: tutku çiçeği, pembe şakayık, gelincik
Orta notalar: yasemin, fulya, böğürtlen, kakao
Alt notalar: amber, vanilya, misk, paçuli

Sıralanan tüm çiçek notalarına rağmen, öne çıkan ilk ve en yoğun özelliği, tatlılığı. Klasik One'ı çağrıştıran en ufak bir tarafı yok, One'ın limonsuluğu şöyle dursun, Shock'ta tek bir turunçgil notası bile yok. Ama diğer tatlı parfümlere kıyasla belli bir ferahlığı koruması, yani sıkış tıkış bir arabada bile rahatsızlık vermeyecek bir hali olması, One ismiyle az da olsa ilişki kurmamızı sağlıyor.

Bana kuvvetle Victor & Rolf'un Flowerbomb isimli, ama çiçekten çok şeker patlaması yaşatan parfümünü hatırlattı bu karışım. Çikolata ve tatlı meyveler çok öne çıkmayan çiçeklerle sarmalanınca, fazla ortak notaları bulunmasa da toplamda Flowerbomb'ın rengi çıkmış ortaya. Ama Flowerbomb'ı ofis için de uygun hale getiren biraz mesafeli ve soğuk yön Shock'ta yok. Tersine çok kremsi, bir de gençlik ruhunu korumaya yetecek kadar likörsü.

Diesel Fuel for Life'ın çok çok çok tatlılaşmış hali herhalde böyle olur diyerek de son bir benzetme yapayım.

Sonuçta çok yenilikçi bir parfüm olmasa da netliğiyle ve güler yüzüyle sevilesi kendisi. Benim için yine bir "almam ama olsa kullanırım" vak'ası, ama çok tatlı parfümlerden genelde koşarak kaçtığım düşünülürse bu güzel bir şey.

12 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Ne kadar yeni?Yani arasak bulabilirmiyiz?

Jitterbug dedi ki...

Tabii, en basitinden Boyner'de bulunabiliyor şu an.

lady Odeur dedi ki...

merak ettim, hemen denemeliyim :)

Jitterbug dedi ki...

bir deneyin bakalım leydim :)

lady Odeur dedi ki...

denedim gerçekten klasik one la hiç alakası yokmuş. ben baya beğendim, midnight fantasy i anımsattı bana.

hevesli bardak dedi ki...

Görüp hevesle denedim ama ck one'la çok alakası yok dediğin gibi. Gerçi şişenin tasarımı kokuya o kadar yakışmış ki, bir koklayıp bir de şişeye bakınca "haa, öyle ya" dedim. Biraz ucuzlarsa kullanmalık değil koleksiyonluk alırım (:

Jitterbug dedi ki...

:) Özellikle bugün, yağmur sağolsun, daha bir alınası geliyor bana bu, her şeyiyle.

Adsız dedi ki...

bu gun aldım parfümü hemde en büyük boyundan aldım cok cok hosuma giden bir parfüm oldu oldukca hafıf bı sekılde tatlılıgı var hıc ınsanın içini baymıyor (: britney spears fantasy (pembe olanı) alacaktım kasaya giderken yolda gördum ve direk one'ı aldım :D

Jitterbug dedi ki...

Güle güle kullanın! Keşke benim etrafımdaki birileri de bu parfümü kullanmaya başlasa. :)

MissFranSez dedi ki...

gerçekten denediğim parfümlerin içinde en kötü 5'e girer. o kadar şekerli bir kokusu var ki boğulucam sandım. Normalde parfümlerin kalıcı olmasını seven ben ve erkek arkadaşım kokudan inanılmaz rahatsız olduk ve şişesini gördüğümüz her yerde ıyyy deyip kafamızı çeviriyoruz :)

Jitterbug dedi ki...

geçmiş olsun :)

Unknown dedi ki...

şekerli bi kokumu peki erkek için olanı ?

İzleyiciler

Twitter