Love, Chloé



Chloé'nin klasik parfümüne kendisine oldukça yakışan yeni bir arkadaş geldi.

Burunlar: Louise Turner ve Burberry Brit'in Fifi ödüllü yaratıcısı Nathalie Gracia-Cetto.

Üst notalar: pembe biber, portakal çiçeği
Orta notalar: zambak özü, leylak, sümbül, morsalkım, kediotu
Alt notalar: misk, talk, pirinç unu

Love, Chloé için çiçek kokusu demek yanlış olmaz, ama daha da öncelikli tanımı "pembe koku" olmalı bence. Bu parfümün her notası çiçek değil, ama her notası pembe.

Birçok şeye benzetmek mümkün. Bir dönem süpermarkette satılan deodorant ve duş jeli markalarının hepsi birer uzakdoğu serisi veya miskli çeşit çıkarmıştı. Bu ürünlerin temiz, pudralı, sakinleştirici kokularını çokça andırıyor Love, Chloé. Bunun muhtemel sebebi de vintage bir atmosfer için eklendiği belirtilen talk pudrası ve yine uzakdoğunun favori notalarından biri olan pirinç. Ve bu notalar çiçekleri de sarıp sarmalayınca daha da tanıdık bir ürünü anmadan geçemiyorum: pembe Selpak mendil! Eğer pembe Selpak mendil kokusunun dünyanın en güzel kokularından biri olduğunu düşünüyorsanız bu parfüme mutlaka şans vermeli.

Bununla beraber kokunun pembeliğinin aldatıcı tarafları da olabilir. Küçük bir kızın da çok sevebileceğini düşündüğüm bu parfümdeki pudra seviyesi aslında bayağı bir olgunluk istiyor. Zaman zaman Agent Provocateur - Maitresse'in pudralı ağırlığına ulaştığı bile söylenebilir. Bu, parfümün daha az sevdiğim yanı. Yine de toplamda oldukça güzel olduğunu, burna büyük bir yenilik sunmasa da tanıdık kokuları parfüme taşıyarak bir boşluğu doldurduğunu düşünüyorum.

Anahtar kelimeleri olarak ise "pamuk" ve "bulut"u öneriyorum.

Sanırım Chloé, çamaşır yumuşatıcısına benzemeden tertemiz kokular yaratmayı çok güzel beceriyor. Keşke her sene yeni bir şeyler çıkarsa.


Yönetmen: Roman Coppola (Coppola kardeşler parfüm reklamı çekmeyi sevdi anlaşılan)
Model: Raquel Zimmerman

16 yorum:

lady Odeur dedi ki...

bunu merak ediyordum, anlattıkların çok hoşuma gitti :)

Jitterbug dedi ki...

:) Sevindim çok, fakat kendim için fazla pembe buldum ben, bakalım sen ne diyeceksin..

pi dedi ki...

Henüz deneme fırsatım olmadı, ama özellikle "pembe selpak mendil" tanımlaması merak uyandırıcı..

Jitterbug dedi ki...

parfümün son hali oldukça çağrıştırdı bana. umarım hayal kırıklığına sebep olmam. :)

Jitterbug dedi ki...

Kendim için fazla pembe demiştim, geri alıyorum, alırım ben bu parfümü. :)

athelas dedi ki...

Selam, chanel - coco mademoiselle hakkinda ne dusunuyorsun?

Jitterbug dedi ki...

çok güzel bence. yaş olarak biraz daha büyük kadınlara yakıştırıyorum, mesela annemde çok seviyorum. :)

Adsız dedi ki...

love intense hakkında neler düşünüyorsunuz çok merak ettim.. ben love kullandım uzun süre. çok seviyorum ama bir adım fazla gibiydi. love intense'de isminin aksine fazlalık barındırmıyor. daha oturmuş bir koku gibi.. sizce?

Jitterbug dedi ki...

love intense'i bir kerecik denemiş, love'dan farkını çözecek kadar da zaman geçirmemiştim kendisiyle. ama genelde intense'ler ana notanın üzerinde durdukları için daha sade parfümler oluyorlar bence. yani eminim haklısınızdır. :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

ilk defa bugün kullanmaya başladım, biraz şansa aldım aslında kendisini...

ama çok sevdim kokusunu yumuşacık, pembe ve bulut duygularını kesinlikle veriyor

*~Crescent~* dedi ki...

Ben bu parfümü yeni aldım üstelik tester'ını deneme şansı bulmadan sadece içeriği, şişesi ve chloe olması yetti. İyi ki almışım dedirten bir koku oldu bu bana. Üzerimde kokuyu duydukça koklamaya doyamadığım bana eskilerde kalmış güzel bir kokuyu hatırlatan zarif, çekici, tatlı, masum bir koku. Bir daha asla bırakamayacağım parfümlerden biri oldu ve onların içinde 1 numara benim için! :)

mervik dedi ki...

Çocukluğumdan beri 'pembe selpak mendil' in kokusundan bulmayı arzulamıştım. Yuppiii! :)
En sevdiğim renk de pembedir, bu arada. Beyaz tene iyi gider umuyorum :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar kenzo dete yada chloe love a benzeyen victoria secret body misti varmi

Unknown dedi ki...

Bu parfümün beyaz renkte olanını kullandınızmı ? Ben pembesini göremedim sipariş verecegım yerde.Avrupada yaşıyorum bu arada.hemen cvp alsam süper olur ��

Şirin dedi ki...

Okul hayatını elimde pembe selpakla geçirmiş biriyim. Ve Lice Chloe en sevdiğim parfümlerden biridir. Süper bir bağdaştırma olmuş

İzleyiciler

Twitter