Miss Dior Chérie L'Eau


Bu görsel karşısında irademin dışında bir dakikalık saygı oturuşunda bulundum yazmaya başlamadan önce. Parfüm için Sofia Coppola tarafından çekilen reklam filminin linkiyle bitirmeli bu postu.

Üst notalar: acı portakal
Orta notalar: gardenya
Alt notalar: beyaz misk

Miss Dior Chérie'nin 2009'da çıkan, tatlılığı ve çileksiliği hafifletilmiş flanker'ı, modaevinin kendi deyimiyle pastel bir parfüm. Dior pek çok farklı parfümünde yaptığı gibi, isim anasından oldukça farklı bir flanker çıkarmış ortaya yine. Şüphesiz Miss Dior Chérie ve Miss Dior Chérie L'Eau kocaman bir ortak paydaya sahipler; hayat dolular, masumlar ve taptaze çilekleri anımsatıyorlar. Fakat Miss Dior Chérie L'Eau, meyve kokusu olarak tanımlanamayacak kadar su hafifliğinde ve çiçeksi bir koku. Aslına bakarsanız o kadar hafif ki, bu parfümü kullanmak bir lüks sanki. Tabii çok güzel bir lüks.

Dior her zaman zevkime en çok hitap eden parfümleri üretiyor diyebilirim. Yine bayıldım, yine zevkle kokluyorum. Dior'un senelik sınırlı üretim parfümlerinden 2002 yılında çıkan Forever And Ever'ı bilenler bilir. Sınırlı üretim olduğu için çarpıcı olması da şart olan bu parfümü bir aşkla almış, fakat bitiremeden bırakmıştım. Sebebi ise - çarpıcılık uğruna - fazla kaçırılan keskinliği ve hatta netliğiydi. Bana kalırsa Miss Dior Chérie L'Eau, 8 sene önce çıkan o parfümün şeffaflaştırılmış, sanki ticari kaygı gütmeksizin sofistikeleştirilmiş çok güzel bir versiyonu. (Gereksiz bilgi: Bahsi geçen Forever And Ever adlı parfümü 2002 yılında benim için çok özel bir konserde kullanmıştım, dolayısıyla yepyeni Miss Dior Chérie L'Eau şimdiden güzel anılarımı canlandırıyor.)

Genç kızlara ve hatta gençliğe yeni adım atanlara, şeker gibi kokmadan şeker gibi hissettiren bu kokuyu rahatlıkla öneriyorum. Miss Dior Chérie'yi beğenmemiş olsanız bile, Miss Dior Chérie L'Eau'yu korkmadan çekin içinize. İçindeki her şey çok hafif, çok güzel.



0 yorum:

İzleyiciler

Twitter