American Cream ve Flying Fox

Bana sonunda katı parfüm kullanma alışkanlığını edindiren iki Lush ürünü.


Müşterilerinden gelen geri bildirimleri hızla değerlendirmesiyle ünlü olan bu firma, American Cream isimli saç kreminin kokusunun çok beğenilmesi üzerine aynı kokuyu katı parfüm olarak da piyasaya sürmüş.

İlhamını 1950'lerdeki milkshake barlardan almış; çilek, vanilya, portakal, lavanta ve adaçayı notalarından oluşuyor. Yiyecek gibi kokmaktan her zaman çekinen biri olarak American Cream'in ten kokusu dostu bir parfüm olduğunu hemen sevinerek belirteyim. Doya doya kış havası alamamaktan şikayet ediyorsanız muhtemelen size de ilaç gibi gelecek. Çünkü tatlı ve sıcak bir koku olmasına rağmen içindeki lavantanın ferahlığı sayesinde bir yandan da sürekli dışarda kar yağıyor hissi veriyor.

Şimdiye kadar edindiğim katı parfümlerin sıvı versiyonları da olduğu için kullanmak pek anlamlı gelmemişti. American Cream'in sıvı parfümü olmayınca haliyle işler değişti.


Flying Fox ise aslında güzel kokulu bir şakak kremi. Kadınların adet dönemi gerginliğine iyi gelmesi fikriyle üretilmiş, stresli dönemlerde bilek ve şakaklara masaj yaparak kullanılması öneriliyor. Masajın ve güzel kokunun zaten gerginliğe iyi geldiğini düşündüğüm için özel bir beklentim olmadan aldım. İçeriğini araştırdığımda adet sancılarına iyi geldiğini bildiğim çuhaçiçeğinin yağını kullandıklarını gördüm; bilmem bileğe sürüldüğünde ne derece etkisi olur. Neyse, diyeceğim o ki çok hoş, baharsı bir kokusu var. Özellikle yasemin kokusunu sevenler kaçırmasın, zaten notaları sadece yasemin ve ylang-ylang olarak geçiyor.

Flying Fox ilginizi çekiyorsa Lush'a girdiğinizde ilk önce bu parfümü koklamanızı tavsiye ederim. Lush mağazalarındaki kapıdan dışarıya taşan tatlı kokulara burnunuz bir kere alıştı mı Flying Fox vazodaki çiçek kadar ham bir koku gibi gelebiliyor çünkü. Sonra temiz havada kokladığınızda ise ne kadar tatlı bir floral olduğuna şaşırıyorsunuz.

Çevrenizi süslemekten çok gün içerisinde hareket ederken burnunuza çarpıp mutlu edecek bir şeyler kullanma fikri cazip geliyorsa, bu iki parfüm çok tavsiye.

2 yorum:

FrenkÜzümü dedi ki...

Bende de American Cream ve Snow Fairy katı parfümü var. Aslında sevmiyorum ben katı parfüm kullanmayı, biraz "kendine müslüman" parfümler bunlar. Ama Lush'ın atomizer parfümleri için aynı şeyi söyleyemeceğim, gayet güçlü ve kalıcı oluyorlar.
Vanillary'yi denedin mi bilmiyorum, alışılmışın dışında floral bi' vanilya kokusu.

Bu arada, bir parfüm meraklısı olarak, çok seviyorum blogunu. :)

Jitterbug dedi ki...

Haklısın çok, ben de bu aralar çok "kendine müslüman" bir hayat sürdüğüm için kullanmaya başladım zaten :) Vanillary'yi denedim, beğendim de gayet. İç baymayan vanilyayı seviyorum.

Çok teşekkür ederim :)

İzleyiciler

Twitter