Harajuku Lovers G


Kendimi bildim bileli bir ambalaj delisi oldum. Ama en azından parfüm konusunda kendimi uzun süredir bilinçli tüketici sayarım, sadece ve sadece koku için ödeme yaparım. Sevdiğim bir kokunun şişesi güzel çıkarsa şansım üzerimde demektir, o kadar.

Sephora'da Harajuku Lovers serisini denerken girdiğim halleri düşündüğümde ise görüyorum ki durum o kadar basit değil. Bir bebeği elime alıyorum, kokluyorum, yüzüm asılıyor, çaresizlikle bir diğerine uzanıyorum, sonra bir umutla bir diğerine. Sonunda G'nin sarışın bebekli şişesinden hoş bir koku yayılıyor. Değişiklik istediğim zamanlarda kullanmak üzere yeni bir parfüme ihtiyacım olduğu konusunda kendimi ikna ediyorum ve G'yi kaptığım gibi kasaya gidiyorum.

  

Harajuku Lovers, Gwen Stefani'nin Japonya'daki Harajuku semtine gitmesi ve buradaki cümbüşlü gençlik modasından çok etkilenmesinin üzerine yarattığı bir marka. 2008 yılında çıkan 5 tane parfümü var, her biri sıvı ve katı parfüm seçenekleriyle satılıyor. 

Genel olarak oldukça tatlı ve keskin kokuları olduğunu söyleyip hemen G'ye geçeyim.

Notalar: mandalina, hindistan cevizi, elma kabuğu, Arabistan yasemini, frezya, manolya, hindistan cevizi kremi, beyaz sandalağacı, kavak

Limonsu bir açılıştan sonra hindistan cevizinin egemenliğine giren tropikal ve temiz bir koku bu. Tatlılığı arı mayalı silgi kokusunu anımsatıyor. Çok boyutlu bir etkileyiciliği olmamakla beraber, yaz mevsiminde boyuttan çok eğlence arayanlar için ideal. Bana kalırsa yazlık bir parfüm olmaktan da öte, "yazlık parfümü". Denize yakın bir ortamda koklandığında, şık bir parfüm olarak bile algılanabiliyor. Aroma terapik etkiler yaratmadan gülümseten bir parfüm arıyorsanız tavsiye edebilirim.

G'nin şişesi, Alice'in modern dünyaya uyarlanmış hali. Tabii Harajuku tarzında. 

Yeri gelmişken, Harajuku tarzını sadece parfüm şişesinde beğendiğimi belirteyim. Markanın kılık kıyafetleri fazlasıyla kaotik. Beni dehşete sokan ise, bu birbirinden güzel şişeli parfümlere bir de limited edition'lar eklemiş olmaları. Aynı bebeklere bu sefer kışlık kıyafetler giydirip insanın içindeki koleksiyoneri harekete geçiriyorlar. 


Harajuku Lovers'ın parfümleri Türkiye'de sadece Sephora mağazalarında satılıyor, katı parfümleri ve limited edition'ları ise henüz bulunmuyor.

Not: Şubat 2010'da bebeklerin bikini giydiği 5 yeni şişe piyasaya sürülecek ve bu sefer kokular da farklı olacak.

3 yorum:

pi dedi ki...

Maalesef aynı hayal kırıklığını ben de, aynı şekilde yaşadım.Bu sevimli bebekler sadece şişeleri için alınabilinir.Zaten firmanın müthiş kokular çıkaralım diye bir hedef içinde olduğunu da sanmıyorum.Ulaşılabilir, ortalama, harajuku lovers hayranlarının beklentilerini karşılayacak, markanın imajına uygun, tuvalet aynaları için hoş birer aksesuar olarak çıkış yaptığını düşünüyorum.İzlediğim kadarıyla iyi bir satış grafiği de var :)
www.pinknivory.com/

Jitterbug dedi ki...

Haklısın, zaten bir parfümüm 30 ml'den daha büyük bir boyu yoksa kokusundan pek bişey beklemememiz gerekiyor demektir, onu anladım. :)

multifidus dedi ki...

ben "G" yi beğendim,"love" a ise bayıldım,hatta bir tanesi 100 ml lik tester olmak üzere 2 şişe bitirdim. Şişelerini ise aksine çocukcu bulmuştum biraz,masamın üzerinde daha şık şişeler durmasını seviyorum sanırım.

İzleyiciler

Twitter