Estée Lauder Sensuous


Ülkemize yeni gelen Sensuous aslında 2008 yazında "Every woman wears it her way." sloganıyla piyasaya çıktı, iletişimini de dört farklı kadın ile yaptı: gençliği temsilen Hillary Rhoda, duygusallığıyla Gwyneth Paltrow, klasik stili ve zarafetiyle Carolyn Murphy, olgunluğu ve kendine güveniyle Elizabeth Hurley.

Estée Lauder Sensous'u yaratırken, erkek parfümlerinde yoğun olarak kullanılan odunsu notaları bu sefer kadının en duyarlı yönünü ifade etmekte kullanmaya karar vermiş. Bunu duyduğumda ıssız bir adaya düşecek olsam yanıma alacağım tek parfüm olan CK Truth'u düşünüp "Bu zaten yapılmıştı." demeden edemedim. Tabii bu merakımı azaltmadı, hatta körükledi.

Üst notalar: zambak, manolya, yasemin yaprakları
Orta notalar: orman eriyiği, amber
Alt notalar: mandalina özü, bal

Yenilik yaratan bir koku olmamakla beraber, tatlı ve meyveli parfümlerin boğucu egemenliğinde taze bir nefes almamızı sağlayan bir azınlığa dahil olduğunu söyleyebilirim. Hafif pudralı, yağmur sonrası ferahlığında ve sıcacık bir koku olarak başlıyor şişe dışındaki yolculuğuna. Bana Escada Collection'ın yumuşaklığını hatırlattı hemen. Çok geçmeden balın dokunuşu hissediliyor, aynı Davidoff Goodlife gibi, doğayla başbaşa olmaya, keyfine düşkün bir kadının kokusuna dönüşüyor. Bahsettiğim bu iki parfümden birini seviyorsanız, Sensuous'u sevmeniz de çok olası.

Ben, odunsu kokuları zaten seven biri olarak Sensuous'tan da oldukça etkilendim. Günün her türlü çatışması içinde bir rahatlık kalkanıyla çevrelenmişsiniz gibi hissettiriyor. Çantanızdan her an kuştüyü bir yastık çıkarıp oracıkta uyuyabilirmişsiniz gibi. Merhabalaşırken sizi öpenler bir de size sarılmaya karar verebilirler, anlayın ki o gün çok yorulmuşlar.

Parfümün şişesi çok özellikli değil. Yatak odasının jaluzileri tuvalet masasındaki cam küreye yansımış gibi bir görüntüsü var. Her kadının kendi stiliyle birleştireceği bir parfümden bahsettiğimiz için sadeliği yerinde olmuş diyelim en iyisi.

Son olarak da parfümün sitesi: Sensuous'un sizin için ne anlama geldiğini yazıp ödül kazanabiliyosunuz.
http://www.sensuousis.com/

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba =D blog'unuzu gördüm ve tanımlamalarınız gerçekten çok etkileyici =) ben iki parfüm arasında kaldım YSL- Psrisienne ve Esteé Lauder -sensuous cok benzer kokular değil ama karar veremedim =/..

Adsız dedi ki...

merhaba ben yıllardır tatlı parfümlerin esiri olmuş biriyim. fakat artık kabuğumdan çıkmak değişik kokularla tanışmak istiyorum. şuan bitmek üzere olan parfümüm nina ricci den de biraz sıkıldım. ve bugün sephora da sensuous la tanıştım. mükemmel bir pafrüm, yada en azından bana öyle geliyor. bi defa kalıcı olmasına bayıldım. duş almama rağmen hala bileğimde :) bugüne kadar kullandığım envai çeşit parfüm arasından da hep sevmiş olduğum ve hep seviceğim birkaçı vardır ki: bvlgari amethyst, miracle, pink sugar (evet çok bayık bir parfüm ama bir zamanlar küçüktüm)ve be delicious tır. dipnot: yalnızca gece dışarı çıkarken kullandığım en ağır parfümüm de dior hypnotic poison dır :)

İzleyiciler

Twitter