Diesel Fuel For Life


Dün akşam annem "Sana bir süprizim var" dedi ve evi düzenlerken bulduğu yaklaşık 6 aydır kayıp olan Fuel For Life şişemi gösterdi. Bu kokuyu bu kadar özlemiş olduğumdan hiç haberim yoktu, çok sevdiğim halde nasılsa bir yerden çıkar diyerek yenisini almayı hiç düşünmemiştim. Şimdiyse şişenin dibinde ne kadar az kaldığına baktıkça -ve kalanını da zırt pırt bileğime fıslattıkça- koşup yenisini almamak için zor duruyorum.


Parfüm piyasaya ilk sürüldüğünde şişe tasarımının ve harika reklamlarının altında ezilecek bir koku çıkacağından emindim, önyargımın en büyük sebebi de giyim ağırlıklı bir markadan çıkıyor olmasıydı. Oysa ilk koklayışta hiiiç de tek boyutlu bir koku olmadığını farketmenin güzel süpriziyle bir şipre-sever olarak kendimi tamamen kaptırdım kendisine.

Notaları mandalina, pembe biber, yasemin, paçuli, frenk üzümü, ahududu, ve miskten oluşuyor: Annick Menardo ve Thierry Vasseur tarafından Venedik likörü ve ormansı kokulardan esinlenerek yaratılmış. Matara şekilli şişesi de böylece daha çok anlam kazanıyor sanırım.

Aslına bakarsanız -oturmak için uzun süreye ihtiyaç duymaması dışında- neredeyse Chanel parfümlerini hatırlatıyor bu parfüm bana: ilk sıkıldığında meyve kokularını Allure kadar doğal ve hamlıktan uzak harmanladığını düşünüyorum, üstünden zaman geçtikçe de Chanel Chance'da hissedilen pembe mendil kokusu burnuma çarpıyor. Yine de Chance'a göre çok daha net bir ifadesi olduğunu söylemeliyim.

İç ısıtıcı, sıcak bir parfüm. Sıcaklığı ne çocuksu bir sıcaklık, ne de -en azından direkt olarak- seksi-ateşli bir sıcaklık. Sanırım şöyle söylemek lazım: zarif, çekici bir sıcaklık. Son derece duyarlı ve gözü pırıltılı bir kadın geliyor gözümün önüne. 

Son olarak da, tatlı bir şipre bu, ama tatlı olmaktan çok önce, şipre. Asla şekerli veya tropikal değil. Tatlı kokulardan hoşlanmayanlar sakın ola denemeden elemesin bu seçeneği.

Kişisel: Hayatımın güzel bir döneminin başlangıcında kullanmaya başlamıştım, güzel anıları böyle güzel bir parfümün simgelemesinden çok memnunum.

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Bence de çok güzel bi koku.

Emre dedi ki...

''Kişisel'' kısmında yazdığın şeyler benim içinde ''Candy'' için geçerli. Tek farkı kokuyu benim değil ama sürekli görüştüğüm ve sevdiğim birinin kullanıyor olması :)

özge dedi ki...

dieselin bir de fuel for life unlimitted parfümü var -ki biliyorsunuzdur- o da çok güzel çok fresh bi kokusu var, onu da tavsiye ederim :)

p.s. blogun çok şeker :)

İzleyiciler

Twitter