Jil Sander Style Pastels

2008'de Jil Sander Style'ın flanker'ları olarak çıkan üç hafif limited edition.



Meyveli süt kutularına benziyorlar, iştah açıyorlar. Opak şişelere olan zaafımdan dolayı bunları dergide görür görmez parfümeriye koştum, birinden birinin kokusunu da beğeneceğime emindim.

Ne yazık ki en tatlı renkte en büyük hayal kırıklığını yaşadım. Blush Pink'in notaları: portakal çiçeği özü, menekşe, vanilya çiçeği, yumuşak ağaçlar ve amber. Ağaçsı kokuları sevenlerin kulağına her ne kadar çekici gelse de, o kadar keskin bir kokudan bahsediyoruz ki, bütün notalar bir talk pudrası kokusunun içinde kaybolmuşlar sanki.

Tender Green de pek öne çıkamıyor, yine bir tekdüzelik var. "Şampuan kokusu" gibi demek istiyorum ama ne şampuanlar vardır, parfümünü yapsalar da sıksak deriz. Burada anlatmak istediğim ise kokunun basitliği. Notaları: yeşil çay, acı portakal, yasemin, misk. Böyle, temiz ve canlı bir koku arayışındaysanız GAP'in kokularına göz atmanızı tavsiye ederim. Bu parfümün "olmaya çalıştığı" şeyi, GAP'te "olmuş" şekilde bulabilirsiniz. Üstelik cebinize de çok daha dost.

Gelelim sarı şişeye. Kendisi bu yaz beni en çok düşündüren parfümlerden biri. Orijinal Jil Sander Style'a en çok benzeyen, ama çok daha taze, hisleri harekete geçiren güzel bir koku bu. İlk sıktığımda açıkçası hiç umrumda olmamıştı, sonraki gün parfümü denediğim bluzü burnumdan ayıramadım. Yerleşmesi biraz uzun sürüyor ama değiyor. Ağaçsı kokuları sevenler asıl bunu kaçırmamalı. Notaları da paylaşayım ki ne demek istediğim biraz daha iyi anlaşılsın. Soft Yellow: turunçlar, frezya, portakal çiçeği, vanilya, kremsi ağaçlar ve amber.

Hızımı alamadım, biraz daha ileri gidiyorum: Yazlık bir parfüm, Chanel - Allure'un cazibesine ancak bu kadar yaklaşabilirdi. Umarım (umarım umarım) Soft Yellow limited edition olmaktan kurtulur ve ileride daha büyük şişelerde satışa sunulur.

6 yorum:

lady Odeur dedi ki...

soft yellow a ben de bayıldım. sence allure la ortak noktaları var mı? bence çok farklılar yoksa söylediğini yanlış mı anladım?

Jitterbug dedi ki...

koku olarak birbirlerini andırmıyorlar ama bende yarattıkları etki aynı :) ve bu etkiye sahip bir parfümün yazın kullanılabilecek kadar yumuşak olmasına bayıldım ben.

lady Odeur dedi ki...

kesinlikle haklısın :) ben de çok etkileyici buluyorum soft yellow u

Jitterbug dedi ki...

:) tükenmeden bol bol kullanalım bari, elden ne gelir..

change_into dedi ki...

bu kokular kesinlikle fazla pudramsı, kokudaki zerafeti alamıyorsun beklesen de maalsef...ben jil sandler'in Sensation'ını kullandım ve bulunmazı zor am gerçketen çok başarılı, iddalı ,çekici ama ağır olmayan rahatsız etmeyen bir koku...jil sandler demişken tavsiye etmek istedim..

insulinkelimeler dedi ki...

jil sander pastels sarı şişesini ben de arıyorum ve hiç bir yerde bulamıyorum ne yazikki, siz nasıl buldunuz ...

İzleyiciler

Twitter