Anne Meral'im

Yapraklar gibi taze, doğal ve zarif Coco Mademoiselle'in, Ô de Lancôme'un, Cacharel Eden'in, Kenzo d'Ete'n,

İç açan, neşe veren yumuşacık çiçekleriyle Yellow Jeans'in, Narciso Rodriguez'in,

Ve Diorissimo'n: hep yukarılara, ağaçlara, çiçeklere, meyvelere bakan, yolda yürürken bile dünyamı genişleten, arabada giderken hiçbir sokak hayvanını gözden kaçırmayan ve hep o aynı yerde, o "top top ağaçları" görünce yeniden sevinip Ceren'e seslenen, her zaman hayran olduğum seni belki de en iyi yansıtan.

Tesellimi bunlarda aramak kaldı bana. Benim dünyamın en güzel kokusu senin teninin, yanaklarının kokusuydu. Şimdiye kadar ondan ayrı üç hafta bile geçirmemişken, ne kadar dirensem de vedamızın üstünden bir hafta uçup gitti bile.

Üzülmememi söylediğin için, benim için bunca zaman nasıl dik durduğunu gördüğüm için, ben de elimden geleni yapıyorum. Şimdiye kadar bunun tek bir yolunu bulabildim: Seni benden kimsenin alamayacağı düşüncesine sarılmak. Körelmesine asla izin vermediğin hayal gücüm beni yine yalnız bırakmıyor, yanımdaymışsın gibi yaşıyorum. Bunun inkâr değil, aramızdaki asla kopmayacak bağ olduğuna inanıyorum. Bir gün, öyle ya da böyle yanına geleceğimi, senin geçtiğin çizgiyi benim de geçeceğimi düşünerek huzur buluyorum. O güne kadar fulyalarla ziyaret edeceğim seni.

Seni her şeyden çok seviyorum.
Bir Tanecik Kızın



13 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili jitterbug,
tesadüf eseri bulduğum blogunda 1 yıldır geziniyorum. her seferinde sanki çok yakın bir arkadaşımla konuşmuşum gibi bir tat oluşturuyor bende yazdıkların.
bu mesajını gördüğümde göz yaşlarıma engel olamadım.
ben de senin gibi anne kokusu ile başladım parfüm yolculuğuna, anne mutfağı ile başladım tad almaya.
sadece belirtmek istedim ki, çok büyük bir acı, içimde hissettim. anneni de seni de hiç tanımadığım halde acını paylaşıyorum.keşke bu konu ile ilgili elimden birşey gelebilse.

kendine çok iyi bak olur mu, senin gibi çok az insan var.

Deniz dedi ki...

<3

Deniz dedi ki...

Basiniz sagolsun, oyle guzel, oyle duygulu yazmissiniz ki, hungur hungur agladim.

arkturus dedi ki...

sana ve ailene sabır diliyorum, onun istediği gibi güçlü olabilmeniz için.
sevgiler

Jitterbug dedi ki...

mumi, hem şaşırdım hem sevindim böyle güzel ve içten bir mesaj görünce. gerçekten yanımda olduğunu hissettim, sağol.

Sevgili Deniz, sizler sağolun,

ve Selincim çok teşekkür ederim, umarım öyle olacağız. Sevgiler.

Bramkhan dedi ki...

Sevgili Jitterbug,
Ne kadar içten yazmışsınız duygularınızı, başınız sağolsun. Okurken inanın acınızı hafifletebilmek için bir şeyler yapabilmeyi çok istedim.

Siz çok ince ruhlu bir insansınız, bunu uzun zamandır takip ettiğim yazılarınızdan anlayabiliyorum. Sizi yetiştiren insan da eminim ki öyleydi. Biz geride kalanlara düşen onlar için dua etmek. Mekanı cennet olsun inşallah. Lütfen kendinize çok iyi bakın, hiç tanışmamış olsak da duyguların birliği vardır, iyi olmanızı gönülden diliyorum.

luna dedi ki...

Ben de annesini kaybeden bir insan olarak, o hiç geçmeyen acınızı ve dinmeyen özleminizi, en iyi zamanınızda, en kötü zamanınızda, her yalnız kaldığınızda hiçkimseyi değil sadece annenizi adamanızı öyle iyi anlıyorum ki. Anneyi kaybetmek, kalbinizin yarısının yokolmasıdır. En mutlu gününüzde bile canınızın acımasıdır.

Jitterbug dedi ki...

Çok teşekkür ederim Bramkhan, desteğiniz için de, beni takip ettiğiniz için de. Bana kendimi ifade edemiyorum gibi geliyor ve söylediğim her söz boş gibi geliyor, ama anlayan birileri olunca işler değişiyor. Sağolun.

Sevgili Aytül, size de sabır diliyorum. Aynı söylediğiniz gibi, artık güzel şeyler de kötü olanlar kadar can acıtacak. İşin garibi, bu durumun değişmesini de istemiyorum zaten. Artık birlikte olmamızın tek yolu buysa hep böyle olsun. Çok teşekkür ederim desteğiniz için.

Adsız dedi ki...

kokularla benim gibi iletişim kurabilen birini bulmak ne hoş demiştim blogunu ilk gördüğümde. son yazına empati kuramadım. anneciğinin mekanı cennet olsun...

başın sağ olsun, sabırlar diliyorum.

Adsız dedi ki...

kokularla benim gibi iletişim kurabilen birini bulmak ne hoş demiştim blogunu ilk gördüğümde. son yazına empati kuramadım. anneciğinin mekanı cennet olsun...

başın sağ olsun, sabırlar diliyorum.

Selen dedi ki...

insanın içinde fırtınalar koparmı? kalbimin üstünde nefesimi kesen bi ağrı var şimdi :(( sana büyük sabır diliyorum kalbimi koydum yanına yalnız hissetme kendini diye

Jitterbug dedi ki...

Anneno ve Selen, bloguma ne zamandır uğramıyordum, mesajlarınızı yeni gördüm. Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Daha güzel günlerde yine burada görüşmeyi dilerim.

dijitalpradina dedi ki...

teşekkürler

İzleyiciler

Twitter