Bath & Body Works


Ohio'lu Bath&BodyWorks sonunda Türkiye'ye geldi! Parfümlerini yorumlamaktan çok, "haberiniz olsun" tadında bir post yazayım dedim ben de.

Bu mağazayı tanımlarken genellikle en geç ikinci cümlede Body Shop'la benzerliğinden bahsedilse de, BBW tamamen koku odaklı ve dolayısıyla oldukça benzersiz. "We make fragrance FUN!" mottosuna uygun olarak, hem sizin hem de cüzdanınızın kolayca seveceği parfümlere ve yan ürünlere sahip.

Yabancı forumlarda adına sık sık rastladığım ve 100'den fazla koku çeşidi olduğunu duyduğum için neredeyse panik halinde girdim Suadiye'de iki gün önce açılan mağazaya. (İstinye Park'ta da açılmış bir tane.) En sevdiğim yanlarından biri, parfümleri gruplara ayırmaları oldu. Görebildiğim kadarıyla dört kategori vardı: fresh, sexy, romantic ve cuddler. Her kategoride de beş-altı tane parfüm. Gerçi ben her türden parfüm sevebildiğimi bildiğim için bu kategoriler bana zaman kazandırmadı, ama bu durumda bile aklımı toparlamam açısından yardımcı oldu.






Hemen söyleyeyim, internet sitesinde adı geçen parfümlerin hepsi buradaki mağazalara gelmiş değil. Yine de çok çok çeşit var, üstelik özel günlerde de sık sık yeni parfümler çıkarıyorlar. İyice keşfetmek için birkaç kez daha gideceğim kesin. Şimdilik:

Şampuan gibi kokan parfüm aradığını söyleyen arkadaşlarımı buraya yönlendireceğim kesin. BBW parfümlerinin genel özelliği meyveli, neşeli ve şampuansı olmaları.

Büyük moda evlerinin parfümlerine benzer bir şeyler arıyorsanız, en uygunu "sexy" kategorisi.

Saf vanilya kokusu isteyenler bir seçeneğe daha sahip oldu: Warm Vanilla Sugar. Karamele benzer bir yanı da olduğu için çok hoşlandım ben.

Temiz çamaşır kokusuna bayılırım, ama o "linen", "cotton", efendime söyleyeyim, "white", "clean" gibi isimleri olan parfümler bana hep inanılmaz ağır gelmiştir. Temiz çamaşır parfüme uyarlandığında niye böyle iç bunaltıcı oluyor bilmiyorum. BBW'nin Sea Island Cotton'u da bu tür bir parfüm ve yine hafif değil. Ama benzerleri arasında en katlanılır bulduklarımdan biri oldu. Böyle bir arayış içerisindeyseniz mutlaka deneyin.

Twilight Woods, adı yüzünden popüler olmazsa kokusu sayesinde popüler olabilecek bir parfüm. Mağazada rastladıklarım arasında en komplikesi, en boyutlusu diyebilirim.

İçeri girdiğinizde çeşitlilikten gözünüz korkarsa aklınızda olsun, Japanese Cherry Blossom ve Sweet Pea, BBW'nin en sevilen parfümleri sayılır.

Ve henüz zaman ayıramamış olsam da erkekler için de birkaç çeşit mevcut.

Bath&BodyWorks ile, parfümlerde olmasa bile body mist'lerde, kremlerde, mumlarda, sabunlarda sık sık görüşmek üzere artık.

http://www.bathandbodyworks.com/

9 yorum:

Kepslok dedi ki...

Ne kadar güzelmiş merak ettim :)

Özge dedi ki...

ben de hemen gitmek istedim okuyunca :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok merak ettim, gitmek istiyorum bir an önce :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Gitmek için sabırsızlanıyorum, şu vanılya kokusnu merak ettım ...

blogumda çekiliş var, beklerim :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Özge dedi ki...

bu yazinin ustune caddeye ilk gidisimde ugrayip warm vanilla nin body lotionini aldim, surup surup icim bayila bayila seker icinde oturuorum evde, tuhaf bi mutluluk :)))

body shoptan daha cok sevdim ben burayi, daha mutlu bi yer gibi :)

Jitterbug dedi ki...

Ben de üçüncü gidişimde hevesimi alıp kafamı toplayabildim. :)) Vanilya favorilerimden, bir de Forever Sunshine. <3

@bir alışverişkoliğin itirafları: haber için teşekkürler. :)

rosein dedi ki...

ben de böyle gidip gezmiş birinden haber bekliyordum =)bu yazının bir koku ustasından gelmesine sevindim. fiyatları merak ediyorum ben ne kadardı parfümler mistler falan?

Jitterbug dedi ki...

hahah, "koku ustası", teveccühünüz. :)) hatırladığım kadarıyla parfümler 60 ile 70 arasında, mistler ise 20 ile 30 arası bir yerlerdeydi. bir de sürekli kampanyaları oluyor, parfüm alınca vücut kremi filan hediye ediyorlar, insan hep kârlı bir alışveriş yaptığını hissediyor. :)

Xoxo dedi ki...

bende lıste yapmıstım kendıme bılıomusun kokularnı bılemıcem ama

apricot vanılla
deep aqua
night-bloming jasmine
cotton blossom
nasıl?

sea ısland cottonıda merk edıodm ama bazıları her zmn ıyı gelmıo dıo

İzleyiciler

Twitter